2017年8月21日 星期一

Hea 遊首爾 2017 (Day 6 & 7) (~完~)

Day 6 ~

今日又係得一個景點, COEX 水族館

喺商場食個 lunch 先






原來要行一大段路先去到水族館





好得意, 第一次見海牛


晚餐又喺同一個商場食, 行去 food court 時見到上次食嗰間自助餐,
真係想食多次

死火, 入到去, 見到 d 嘢食, 唔知食咩好, 
因為見到同上次食嘅一樣, 有 d 悶 tim

晚餐多咗兩樣嘢揀, 砂鍋雞湯 & 石鍋飯


整多個上次冇食嘅自制伴飯

食完飯, 要返酒店執嘢, 第二朝十點半就要出機場返 HK lu :( 

7日假期話咁快就完

10 則留言:

  1. 水族館真系n年無去過了

    回覆刪除
  2. 一日只去一个景点, 好 relax

    回覆刪除
    回覆
    1. 同老人家去,唔想 chur 到佢哋咁盡嘛 😂😂

      刪除
  3. 估唔到您地會去食兩次一樣既自助餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完第一次時真係好想食多次架,不過下次唔會 lu

      刪除
  4. 水族館的“狆星鰻”(我都係由網上check到佢地個名^^)好可愛,匿喺沙底下又將頭伸出偷望周邊環境,好得意^3^
    其實好多動物都好得人鍾意, 睇到唔捨得走 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 水族館入面有好多動物我都唔知佢叫乜名 XP
      我都好鍾意睇動物,有時睇到d好活潑嘅,我都會唔捨得走

      刪除
  5. 每次去到水族館都記唔晒嗰啲海洋動物嘅名……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自問記性唔好, 過目即忘, 加上種類太多, 冇可能記得哂 XD

      刪除