2017年8月19日 星期六

Hea 遊首爾 2017 (Day 3)

Day 3 ~

今日 lunch 食呢間, 喺酒店附近



南瓜粥

 鮑魚粥

八爪魚粥

雞粥 (我覺得最好味係呢個)

蟹粥

老闆娘介紹嘅全部叫哂, 真材實料, 冇味精,
仲好大碗, 食完會好飽

跟住就去景福宮

今日好曬, 好熱, 行咗一陣已經想走

穿韓服可以免費入場

一出地鐵站就會見到租韓服嘅公司, 求其搵間入去,
18000 won (HK$125) 4小時,
除咗遊客, 本地人都好鍾意著哂韓服入景福宮影相

又熱又攰, 去間 cafe 買 d 嘢飲, 坐咗陣就同兩老返酒店休息,
我哋就再去明洞行吓兼買外賣返酒店食

嚟到韓國, 冇理由唔食返串

行行吓又見到呢間

又食

今晚想食嘅都買咗, 睇韓劇成日有嘅炸醬麵、糖醋肉 (香港飯店0410),
炸雞 (twotwo) 都買埋 haha

喺酒店樓下便利店買嘅
只記得桃好平, 仲要買一送一, 
但4個得一個夠熟 =.=

9 則留言:

  1. 雖然有D人唔like食粥, 但我就好鍾意食.......你今次d小食&外賣種類好多,睇到都好想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽都勁 like
      買外賣好處係種類多, 想食嘅通通買齊, 壞處係眼濶肚窄, 剩返一盒紫菜包飯第二朝做早餐 haha

      刪除
  2. 美人鱼…我要睇妳著韩服嘅靓相,please.......😚
    d食物真係好吸引😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇著呀,呢d留返俾後生玩 😅😅

      刪除
    2. 韓國嘢唔太辣嘅都啱我,下次去要喪食先得🤣

      刪除
  3. 粥我都係麻麻
    韓式魚蛋村我都like
    e+物價貴,唔加價就縮分量

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要冇湯架,唔似 d 韓劇咁湯可以任飲

      刪除