2018年9月6日 星期四

又嚟首爾 2018 (Day 1)

今年帶住父母一行六人又再去首爾,
景點欠奉,志在行吓食吓輕鬆吓 😁😁

今次住 GLAD HOTEL MAPO,
就在孔德站 9 號出口,機場鐵路可以直達,
咁就可以慳返包車錢 [孤寒鬼上身😝😝],
仲唔使怕塞車。

E+ 喺韓國住某 d 酒店係有得退稅 ge,

咁啱我住呢間都有,但要我主動問,佢先 print 張退稅單俾我.........
(雖然喺韓國買嘢都係自己主動要求退稅,但住宿呢方面我又覺得酒店應該主動問客人會比較好 hehe)


酒店 check-in 後諗住出去搵食,點知開始落雨,
所以都係喺酒店樓下求其搵間未收舖 ge 就中入去

睇嚟韓國人都好鍾意食炸豬排, 梗有一間喺左近 haha

都好味 ge,只係炸豬排比較膩





食完嘢佢就停雨 =.=

同兩老返酒店休息,我哋就出動去明洞唱錢兼且行吓街

夜晚買外賣返酒店食




~ Day 1 完 ~

8 則留言:

  1. 一行六人中,有個小朋友?😀

    回覆刪除
  2. 第二張相上面嗰碗好似芙蓉蛋飯,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩碗都似, 下面嗰碗有人撩開咗D蛋先俾相機食 😂😂

      刪除
  3. 住酒店有得退稅真係第一次聽....以後有機會去都要check 吓先得
    嗰個真味食堂 ge 醬油蟹我想試好耐 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個 TRIP 都諗過若經過真味食堂都會外賣一份試吓, 可惜我同佢冇緣 😝

      刪除
  4. 住喺机场铁路可以到嘅酒店真係慳钱又方便,俾我都会咁揀😌
    好羡慕你可以同父母一齐去旅行,好幸福❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年開始意識到應該趁佢哋仲行動自如時帶佢哋去玩多d,所以都盡量每年同佢哋去一次旅行,若佢哋願意的話😁

      刪除