2017年8月19日 星期六

Hea 遊首爾 2017 (Day 2)

Day 2 ~

中午時分, 喺酒店樓下 Starbucks 食個 brunch,
跟住出發去兒童大公園



呢個公園好啱小朋友去玩, 有兒童遊樂場、 有嬉水池、有動物睇,
又有機動遊戲玩

當小朋友去玩時, 大人可以去涼亭坐吓, 仲可以瞓吓 haha

玩完就去睇吓動物

隻老虎本來瞓緊覺, 唔知係咪多人睇佢,
嘈住佢瞓覺, 佢兇神惡殺咁起身行過嚟, 
仲咬玻璃隔離 d 石柱, 我認我細膽, 真係有 d 驚 😝



晚餐返去明洞食王妃家

這裡已經是5人份量嘅肉

有專人幫你燒埋

我哋仲加咗人參雞 & 海鮮煎餅
個海鮮煎餅看似唔辣, 原來入面有辣椒的,
仲要幾辣吓, 有人一食即投降


唯一唔滿意嘅係 d 生菜, 唔新鮮嘅

個海鮮煎餅太大份, 大家都唔想嘥嘢, 盡食, 勁飽

8 則留言:

  1. 個公園都幾多動物睇喎, 不過首爾有一個動物園係坐大旅遊巴睇老虎獅子棕熊呢類兇猛動物ge, 仲會掛d生肉係架車外邊, 等你可以近距離隔住塊玻璃睇住佢地開餐, 場面都好震撼架 !
    韓燒我好 like架, 韓國人食量都幾大....呢個5人份量嘅肉又好似少咗d喎 ! 不過+埋人參雞海鮮煎餅, 呢餐又飽又美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講嗰個我係諗住去, 但後尾研究過都係呢個啱小朋友多d
      d 肉嚟時我都有質疑過架, 問店員佢話係5份喎, 好彩叫咗其他嘢, 剩食肉應該會唔飽 haha

      刪除
  2. 斑马pat pat嘅纹好靓好sexy😄

    回覆刪除
  3. 話係公園,原來係動物國,初初睇時,心諗您哋有小朋友至會去公園玩,咁有動物睇又唔係咁講了

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇小朋友,去首爾大公園會啱d

      刪除