2017年8月18日 星期五

Hea 遊首爾 2017 (Day 1)

相隔兩年, 又同埋屋企人出外行吓, 目的地係韓國,
今次有老有嫩, 行程都比較 hea,
每日最早都要中午12點先出得門口 😆

晨咁早要出發 😫

去到首爾都係12點半, 今次 book 酒店車接送,
舒舒服服, 個零鐘就到酒店

我哋住 Nine Tree Premier Hotel Myeongdong 2,
距離明洞大街大約十幾分鐘步行路程,
距離地鐵站都只係幾分鐘路程

Check in 完, 放低行李, 就喺酒店附近搵嘢食,
求其入咗一間, 味道都唔錯



餐牌寫煎餃子, 嚟到原來係炸的,
個底仲要好多油, 這個麻麻


食完嘢, 老 & 嫩的返酒店休息,
我 & 兩個姨甥就去明洞唱錢兼逛吓

個個人都話明洞大使館唱錢所好抵,
咁我哋又去呢度唱, 當天喺機場唱咗少少,兌137,
明洞就兌 144.7,

唱完錢, 去行吓街, 行到口乾, 要買d嘢飲

石榴汁

行到咁上下, 又到晚飯時間啦

去韓國竟然食海底撈 XD
湯底好味, 不過因為我哋唔食牛, 所以選擇唔多,
唯有每種食物都點幾份, 仲有冇影嘅 "一根拉麵"、任食前菜 & 糖水


食飽飽就返酒店啦,
喺酒店便利店買咗 d 雪條做宵夜

對住首爾塔食雪條 hehe


13 則留言:

  1. 哈哈...我都試過去旅行好晏先起身, 仲要晏過你添...12點打後先起身梳洗
    去韓國就係飲飲食食買吓護膚品咁...真係幾爽GE \(^.^)/

    回覆刪除
  2. 我好大鄉里,咩叫海底撈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸過江龍, 最近 HK 都開咗一間, 你幫襯佢, 可以免費做GEL甲

      刪除
  3. 自由行係free好多,韓國d Or Ba靚唔靚仔(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇錯你話
      韓國D BRA靚唔靚仔....

      刪除
    2. hahahahhaha~~~~
      靚仔 ge oppa 做哂名星, 所以見唔到 XP

      刪除
    3. 28,係我串錯字令妳誤會XDDD

      刪除
  4. 真係好hea😚
    宵夜食雪条?点解唔係炸鸡翼配冰冻啤酒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我日日都話要食炸雞啤酒做宵夜, 但晚晚都飽食唔落 >.<

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  5. 我十月尾都會去韓國,睇定妳啲食程(食嘢o既行程)先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次唔算喪食, 有 d 旅行前搵定咗想食 ge 都冇去到, 但都希望幫到你少少少少啦 ^^

      刪除