2018年9月11日 星期二

又嚟首爾 2018 (Day 5)

今日又要望天打掛,雖然仲係陰天,但喺少少罅隙中見到藍天,
魚爸天氣先生上身,話今日應該冇雨,可以去動物園,咁我哋又博吓囉,
今個旅程,日日都博,今日終於俾我哋博到佢唔落雨,
但..........一唔落雨,就好好陽光,曬到燶,好鬼死熱 🔥🔥

去動物園前喺酒店附近食個 lunch 先

正直的金先生

大半小時車程就到咗首爾大公園

張相 ge 盡頭係售票處,魚爸媽年紀大,唔坐得吊車,
我哋坐大象列車入去,而動物園入場票就喺動物園門口買

大象列車單程成人 1000 won,小童 700 won
動物園入場費成人 5000 won,小童 2000 won
6歲以下 & 65歲以上免費

呢個公園好大,真係可以行足一日


有導覽員講解,不過我唔識聽 haha











夏日炎炎正好眠


仲有好多動物,不過冇影相 😝

晚餐就返酒店附近食韓燒

我哋 6 個人,要開兩張枱,
佢餐牌有5款豬肉,我哋就每款點一份,
仲送大醬湯 & 蒸蛋 (每枱都有同等份量 ge 食物)

酒店附近 d 韓燒店,晚晚都有好多上班一族放咗工嚟食嘢、飲吓啤酒,
 d 女仔仲好飲得,枱面可以有幾支燒酒喺度,仲要面不改容

好瘋癲的,有人成 11 點嗌肚餓,我更瘋癲的提議食炸雞 😈,
於是走去 front desk 搵人幫我哋叫外賣

叫到返嚟先知原來係好出名 ge 橋村炸雞

好好味,唔怪得個個去親都要食呢間 d 炸雞

好有罪惡感的夜晚,擁抱脂肪入睡😂😂

~ Day 5 完 ~

8 則留言:

  1. 去旅行就梗係要食盡佢架啦.....況且朝早曬咗成日, D脂肪都曬溶晒啦....唔好停....繼續食啦 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 😂😂😂 我去旅行時真係會咁自我安慰架, 行街都消耗唔少卡路里, 可以任食

      刪除
  2. 回覆
    1. 你要戴多副眼鏡啦, 我咁肥你都睇唔到 🤭🤭

      刪除
  3. 睇韓劇d女演員都係經常飲燒酒,原來係真ge 😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係同韓劇見到 ge 一樣, 好飲得, 唔好同韓國女仔鬥酒, 輸硬 😂😂

      刪除
  4. 能够拥抱脂肪瞓觉係一件好幸福嘅事,你应该每晚都俾自己咁幸福😚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成身都係脂肪, 應該都算每晚都擁抱脂肪瞓覺😆

      刪除