2018年9月10日 星期一

又嚟首爾 2018 (Day 4)

起身望吓個天,又係天陰陰想落雨咁,唉…… 幾時先好天呀☹☹

商議後都係決定去弘大,京義線搭兩個站,好快就到


一早 plan 咗要食 "豚壽百"

我哋唔食牛,試唔到出名 ge 雪濃湯,

好彩都搵到個同雪濃湯差唔多 ge 豬肉湯 😁😁


叫咗兩個肉飯湯、兩個豬肉湯飯 & 一個豬肉餅+冷麵

其實肉飯湯 & 豬肉湯飯 d 湯係一樣,分別在於肉飯湯喺湯入面 d 肉會少 d,

但就另上一份肉;樣樣都好好味👍👍

食完嘢出嚟已經落緊雨,好彩唔算大,

經過一條巷仔就到今日 ge 重點 - Kakao Friends Store

d 公仔又真係幾得意




兩個 o靚妹每人帶一個返屋企

當諗住出去行吓街時就落大雨,最老同最細 ge 都話唔出去喇,

佢哋去 cafe 坐,姨甥仔話留低陪佢哋

我同姨甥女冒雨出去行咗陣,d 雨越落越大,仲行雷閃電 😣😣

買完想買 ge 嘢就去會合返 d 團友,再轉戰 Line Friends Store


不過弘大呢間唔多主題公仔 ge 商品,兜咗個圈就走


經過百味堂,買杯雪糕食吓先


食完行過隔嚟 SHOOPEN,d 嘢好平,

波鞋最平 10000 won,袜 5000 won/5對,
布袋 5000 won 一個

出面仲係勁大雨,見到 SHOOPEN 呢座 building ge 2 & 3樓都有食肆,

咁就費事再冒雨出去搵食啦,最後去食 "自然別曲" 韓食自助餐




眼見 d 韓國人個個都攞到盤滿砵滿咁,但我就......,

想食 ge 即整 pancake 同 waffle 都冇 ☹

走時都仲係好大雨兼行雷閃電,好多人塞哂喺地鐵站口避雨,都幾狼狽


真係想掛個晴天娃娃,再咁落雨,室外行程肯定又泡湯


~ Day 4 完 ~


8 則留言:

  1. 雖然今次行程比較掃興,幸好的是選擇了到韓國而不是去日本,日本被颱風搞到…… 🙈 韓國d襪真係好划算 👍 (我好鍾意買襪ga 😅)

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來有諗過去大板架, 但想去 ge 時候佢地震, 加上我睇過話嚟緊幾個月內會有餘震, 阿媽話都係唔好去, 我仲要有老有嫩, 梗係避得就避, 改去韓國囉 haha

      刪除
  2. 去旅行落雨真係好掃興ge...不過聽天尤命, 儘玩啦 !
    兩個 o靚妹每人帶一個返屋企.....姨甥女定姪女揀左邊帶頭巾著浴袍嗰隻? 我覺得好cute

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來兩個都揀浴袍架, 但後來姨甥女改變主意
      帶頭巾隻桃喺後面睇, 個頭好似著 T-Back 咁 hahahhahaa

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係好得意呀, 入到間舖會好開心, 好治癒 hehe

      刪除
  4. 回覆
    1. 係啦, 街又行唔到, 遊樂場又玩唔到, 一 d 都唔好玩

      刪除