2018年9月6日 星期四

又嚟首爾 2018 (Day 2)

今日起身望出窗,😩😩😩 落大雨

唯有更改行程,去合井站 Mecenatpolis Mall 行街街

肚仔餓,搵個地方食 lunch 先

時值午餐時間,間間舖頭都坐滿喺附近返工 ge 人,
最後入咗呢間 👇👇

餃子年糕湯

 豬肉湯飯

冷伴麵+烤肉 & 熱湯麵+烤肉

明太魚伴飯

紫菜包飯


E+ 寫 blog 先知呢間叫 "明洞老奶奶麵條",原來都幾多人讚,
而事實真係幾好味,同行有人話呢間 ge 豬肉湯飯好味過 "豚百壽" tim

食完飯就去睇吓衫,呢個商場大部份都係連鎖店,
而且冇乜遊客,本地人又唔多,行得好舒服 haha

行咗個幾兩個鐘,都係時候俾老人家休息吓,
叫 d 嘢飲 & 嘢食,等佢哋慢慢坐,


我同姨甥女就繼續行街 😜😜

佢哋休息完,就去行網上推薦 ge 超市 "Home Plus",但我有些少失望,因為我想買 ge 零食佢都冇 ☹☹

行完超市,又到咗晚餐時間

今晚食 ge 係泰菜



呢個唔知乜乜豬肉,鹹到阿媽都唔認得

軟殼蟹 👍👍




食完飯已經9點幾, 要打渡回府了

~ Day 2 完 ~




12 則留言:

  1. 買唔到想要ge嘢又真係幾失望 😩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 諗住買零食好易啫, 我搵埋樂天超市, 點知都係冇 haha

      刪除
  2. 豬肉湯飯D湯乳白色似乎好掂咁喎....你去首爾嗰幾日HK都勁大雨...又黑又紅又黃雨, 你係嗰邊唔如果小小雨算好好架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺首爾有兩日都勁大雨, 勁行雷閃電, 我估同 HK ge 紅雨 or 黑雨差唔多

      刪除
    2. 你去馬六甲玩嗰兩有冇落雨呀?

      刪除
    3. 最緊要唔影響行程 hehe

      刪除
  3. 其實好怕食韓
    又炸又勁咸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而係怕辣,我哋成家都唔太食得辣😅

      刪除