2016年11月5日 星期六

魚媽生日飯

幾年前魚媽生日去三聖興記食海鮮,
今年再翻兜三聖,但去南記

訂咗平日,諗住冇咁多人,
點知平日佢哋都好 full

先嚟蠔仔粥
跟住係燒鵝同菜

之後要等好耐先嚟埋 d 海鮮

之前試過食南記,都 ok 嘅,但今次……
短期內我應該唔會再去

死因一:
呢碟鮑魚,蒸出嚟臭嘅

搵人過嚟問,答覆係我哋嗰 d 係死鮑魚,
但我哋話 d 鮑魚全部都生勾勾,
分明講大話,
跟住我妹夫直頭踩去海鮮檔問,
佢哋話應該係食肆蒸爆咗 d 腸喎
海鮮檔教將 d 鮑魚起殼再整過就冇問題,
南記再用薑蔥爆,出到嚟都仲係有 d 味,
結果都係全部唔要得

死因二:
我細佬竟然喺碟花雕蛋白蒸蟹入面搵到塊玻璃,本來諗住埋單時同佢講,點知唔記得咗 @@

死因三:
仲有就係成晚 d 海鮮,除咗個瀨尿蝦外,
全部都熟過龍,
一間咁有經驗嘅海鮮加工食肆,冇可能咁囉

同場加映,魚媽生日蛋糕
本來買咗個 YOKU MOKU 蛋卷,
但老豆唔收貨,之後補返個正式嘅 haha



15 則留言:

  1. 回覆
    1. 应该係唔再去帮称佢先啱!
      鱼鱼乖女,底锡 (^∇^)

      刪除
    2. 大舊媽呢排成日攞一喎👍👍
      係,睇嚟應該 black list 佢 🤔🤔

      刪除
  2. 孝順女👍
    我從未去過三聖,現在年紀大了,對海鮮的熱愛大减

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我住附近先會去,山長水遠嗰d真係咪搞我😝😝

      刪除
  3. 回覆
    1. 我已經揀平日,諗住食肆冇咁忙,出品應該會好d,點知仲衰😑😑

      刪除
  4. 回覆
    1. 我見食評幾好,加上自己都食過一次,諗住 ok 啦,都唔知係我唔好彩定真係差咗😕😕

      刪除
  5. 咁即係以後都呢使出了
    又唔條魚爸生日,典解蛋捲佢唔收貨? XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚媽生日仲緊張過佢自己生日架,佢覺得蛋卷當生日蛋糕好似待薄咗個老婆咁😂😂

      刪除
  6. 件玻璃送架
    好少男人咁執著

    回覆刪除
  7. 肚餓入嚟真慘豬 > <
    蠔仔粥賣飛佛 ;p
    個蜜瓜生日蛋糕好味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個蛋糕好味, 唔太甜, 亦唔怕會太飽, 因為佢大部份係啫喱 + MOUSSE

      刪除