2016年6月15日 星期三

魚爸生日 & 父親節飯

冇食 buffet 好耐啦, 今次趁魚爸生日兼父親節,
嚟 Cafe Hyatt 食返餐開心吓 ;)) 

warm up 吓先, 食吓 d 沙律、魚生, 
仲有牡丹蝦唔記得影
(平時我唔食牡丹蝦架,
不過姨生女攞咗 3 隻, 隊咗兩隻俾我 8-})

湯都有 3 款, 我飲咗白菌湯 & 花膠蟲草花燉竹絲雞

再嚟就係香煎鵝肝 (鵝肝甘香、外脆內 creamy :-bd,
sorry......我都知唔可以再食, 不過真係忍唔住)、
百花釀花膠 (冇味的) &
蒲燒鰻魚 (曾經俾鰻魚骨梗親嘅我, 好開心食到呢舊完全冇骨嘅鰻魚, 同埋個燒汁都好正, 有得配飯就好喇 8->)

即燒羊架, 仲可以揀幾多成熟 tim,
現場仲有兩款牛扒, 不過我唔食牛嘅

任食白灼鮮龍蝦, 我只夠位食一隻咁多,
蝦膏甘香鮮甜

甜品.........

太飽了, 要飲熱檸茶嚟消滯

唉........年紀大咗, 食力都唔及以前, 只係上面 d 嘢已經飽到頂心口, 有好多嘢我都冇食, 有 d 嘢想 encore 都唔得, 仲話約下次試第二間, 我咁樣蝕哂大本啦 :(


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我食buffet都係食得好少,勝在多選擇,大家開心就::oo2031 我好耐冇食buffet la ::mm1542
      魚生,蠔,賣飛佛 ::mm2065 反而蝦,我就冇乜興趣,熟ge就超like ;p
      魚爸,合皮Birthday ::mm2292

      刪除
    2. 囉冇得dum心口 la ::oo2051

      刪除
    3. 我入嚟睇完仲同條魚嗡咗幾句, 跟住想寫就發現你....我讓賽咋::kk3145

      刪除
    4. 阿囉你下次有理冇理一咗先嘛::kk3048
      多謝 LU 媽:-* , 我都係咁諗, 自己想食乜就食乜, 唔使就嚟就去, 加上魚爸勁鍾意食甜品, BUFFET就最啱::oo2012

      刪除
  2. 及時行樂係必須GE...不過E + 年紀大咗食唔落太多嘢, 放題,BUFFET都好耐無去喇 ~ 實蝕硬
    花膠龍蝦鵝肝牡丹蝦刺身甜品全部都好正::ww6060

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝕硬架, 不過諗住一家人開心吓, 冇計啦:D

      刪除
  3. 我都係好耐冇食buffet::kk3078 ……年纪大咗食多咗个胃会唔舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 手指又肥咗…呢只公仔至係 ::kk3203

      刪除
    2. 我食得多個胃都會唔舒服架, 見好耐都冇食, 咪諗住一家人開心吓囉:D

      刪除
  4. 我e+唔會吃buffet. 吃得多又死, 唔吃又蝕

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝕架, 我哋12個人, 應該得兩個人可以回本, 不過一家人開心吓, 冇計啦:D

      刪除
    2. me four, 拔池,有時人多意見多,食buffet可以各有選擇

      刪除