2016年11月15日 星期二

2日1夜澳門遊

趁有假期,約埋屋企人嚟個超短線澳門2日1夜自由行

本來想 book 新濠影滙,但旅行社話 full 哂,後來揀咗住巴黎人

朝早 0910,由屯門坐船過澳門,
一粒鐘都唔使,又快又方便 ;
喺碼頭有 shuttle bus 去酒店

酒店大堂好靚


酒店入面不時會有 d 紳士淑女出現

提早 check in 咗,跟住去地堡街嘅利安咖啡屋食 lunch

馬介休球

蝦多士

葡式燒乳豬

上至下分別係白汁蝦球焗飯、焗海鮮飯 & 焗豬排飯,好好味,
最主要係一 d 都唔油膩

非洲辣雞

食飽飽,慢慢步行去官也街
嘩~~ 好多人,人氣餅店間間都塞滿人,
有 d 仲大排長龍,好彩我哋冇嘢要買,
避免咗排隊之苦

天氣咁熱,食返杯雪糕消消暑

差唔多三點,可以返酒店攞房,順便抖抖

行去的士站時,發現另一間人氣食店
佢出名豬排包、咖啡 & 奶茶
我哋好飽,無緣試佢個豬排包,唯有買佢嘅樽仔咖啡 & 奶茶


好彩提早 check in 咗,可以排特快線攞匙咭,否則呢個時間人多到呢,冇個半鐘都上唔到房

抖咗一陣,又出發去影滙之星,坐呢個8字摩天輪

夜晚靚好多

影完相,出發去網上好多人讚嘅表嫂美食食晚餐

喺澳門,好多酒店都好金碧輝煌,呢間就係我哋住嘅巴黎人

話咁快第一日就完咗啦

Day 2 
呢日主要行程係去旅遊塔食 lunch buffet
喺度食嘢,仲可以見到 d 人跳 bunjee jump,每次有人跳出嚟,餐廳都嘩聲四起,真係好佩服 d  人咁有勇氣 haha

食完嘢,去大三巴行一陣就打道回府啦

今個行程,食唔到好出名嘅安德魯葡撻,唔知幾時再有機會 🤔🤔

14 則留言:

  1. 個8字摩天輪新開,等玩排隊耐唔耐?
    澳門咁近,想去幾時都得la :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋5點幾去,唔使排隊,聽職員講天黑後就會多人 d
      e+ 澳門都勁多人,怕怕了😂😂

      刪除
  2. 澳門好近唧,好快又會去,不過揀星期六、日又真係鬼屎咁多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋去大三巴嗰日係星期一嚟架,但都勁多人,連想截架的士都勁難,太多人嘅地方我哋都唔願去 😝

      刪除
  3. 回覆
    1. 係,十幾年後再踏足澳門,好多嘢都唔同哂,我都係鍾意以前嘅澳門多d

      刪除
  4. 做澳門人仲好,昨天又宣布派錢了
    去澳門,吃吃吃,住靚酒店,叉下電都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 有的士司機講,派錢有乜用,都唔夠供一個月樓,但我話咁已經好過 HK 好多
      我見氹仔仲有好多地方開發緊,嚟緊應該有更多靚酒店出現

      刪除
  5. 人多去旅行真好, 食嘢可以叫好多款嚟試 !
    散叫嗰D餸好正呀
    除咗甜品, 個LUNCH BUFFET 就一般咁喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋專揀廚師推介 ge 菜式嚟試,樣樣都好好味
      個 buffet 我哋都冇乜期望,姨甥女想試咪去試囉

      刪除
  6. 回覆
    1. 我試嗰隻係 D24 咋,不過都好香,好味😋

      刪除
  7. 回覆
    1. 要約齊一家人去旅行都唔易,澳門短短哋,時間易就好多

      刪除