2016年1月18日 星期一

無水海鮮鍋 VS 有水海鮮鍋

舊年紅極一時的無水海鮮鍋,見咁易整,我又整吓 飯丸:05go

好簡單的,蔬菜放底,跟住舖上蝦、蟹、蜆,
我跟食譜蒸 20 分鐘,好似過火咗 d,
最上嗰層已經乾乾哋台北你最行:TFRCC
好彩都仲有少少湯, 未至於燶底,
原汁原味,濃縮咗嘅個湯最正黃金城:棒


整完無水,再試個有水的學生女:038

今次用排骨整個湯底,再加蔬菜、韓式年糕、蟹 & 蜆


兩者比較,我鍾意排骨湯底嗰個多 d 飯丸:01full

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 對食物敏感真係好慘, 只可以有淺嚐, 有時仲連淺嚐都唔得; 不過若你唔太好海鮮, 應該影響唔大:D

      刪除
  2. 我谂都係排骨汤底会好味好多,但我唔食蚬,只食虾同蟹得唔得呀=P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係得啦, 海鮮種類可以因應自己喜好嚟選擇, 你都整返個俾大舊爸嘆吓啦::_1561

      刪除
  3. 呢個唔使諗, 屋企個件唔吃海鮮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見網上都有人整一人海鮮鍋喎, 若有蝦剩, 仲可以烚俾三貓食 :D

      刪除
  4. 講真出去食又貴,真係唔抵,可以自己整想整咩海鮮都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整真係平好多, 而且仲要係蒸, 一 d 難度都冇, 咁簡單嘅煮食方法, 我唔會喺街食 :P

      刪除
  5. 就咁烚熟嚟食, 可以話係幾容易下, 係街食海鮮又貴, 就咁烚最抵都係自己整::_1856 我樣樣都食架....蜆都食ge =P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮方面真係一 d 難度都冇, 係劏蟹煩 d 啫......對我嚟講, 好彩唔使我劏::mm2065

      刪除
  6. 其實整無水果款,除非你d海鮮系會勁出水,如果唔系,實濃硬

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個底係放哂蔬菜架, 你只要揀 d 多水份嘅蔬菜就得, 我就放咗娃娃菜 & 蘿蔔:)

      刪除
  7. 我咁遲,仲有冇得食呀 ::ww6037
    有蝦、蟹,個8婆Lu嘈到拆天,佢好鍾意食ga(me too ::cc7002 )

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有啦, 幾時嚟都有得食::_1561
      既然你同 Lulu 都咁鍾意食, 就整多d, 開心 share 啦 ::vv4063
      皮爺唔食海鮮架:-?

      刪除
  8. 好豐富喎,一煲過夠方便

    回覆刪除