2014年1月20日 星期一

煎蘿蔔糕 + 炒河粉

早幾日魚弟攞咗蘿蔔糕 & 年糕返嚟
  
佢個賞味限期 ........ 21/1 就到期
仲諗住魚媽過年可以整少樣嘢 tim 


咁唯有快快脆脆消滅咗佢啦

星期六晚煲雞粥 + 乾炒肉片河 + 蘿蔔糕

蘿蔔糕好夠料, 有厚切蘿蔔,
but 我都係鐘意食魚媽整嗰 d 囉 

22 則留言:

  1. 咁 D 年糕呢.....唔使消滅佢咩 ? 無講 ge ?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 碟河粉卖相好得喎,係咪妳煮架 ?

      刪除
    2. 我冇靚雞雞呀, 只係冇牙冷士啫 wkakakakka~~~
      係呀, 碟河粉係我炒架 ^_^

      刪除
    3. 其實有 d 粉都碎碎地, 只係放咗喺底, 好樣 d 嘅就 show 出嚟比人睇 XP

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我好怕炒河粉, 試過炒到 pat pat, 今次雖然冇一 pat pat, 但有 d 都好碎 :(

      刪除
  4. 我都有張蘿蔔糕卷,要盡快消㓕

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁早攞, 可能好快到期, 要食埋先過年 XD

      刪除
  5. 個炒河好得,又唔覺油,讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗易潔鑊, 炒河粉時油都冇落 ^^

      刪除
  6. 出面似樣蘿蔔糕成百五蚊一底呀, 鍾意食不過唔捨得買嚟食 =_=”
    有魚媽媽嘅愛响入面噃, 梗好食啲啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意食就買啦, 哥哥見你咁慳, 佢會心痛架 ;-)
      出面買 d 糕唔多唔少都有 d 味精, 我好怕架, 魚媽嗰 d 就絶對冇

      刪除
  7. 妳媽整蘿蔔糕,咁妳有冇份整架?

    回覆刪除
  8. 煲雞粥 + 乾炒肉片河 + 蘿蔔糕 好味道呀 ^8^

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 其實有 d 炒到碎濕濕架, 不過我將佢放喺底唔比人睇啫 XP

      刪除
  10. Oh, 遲大到 ;p
    我都係至愛蘿蔔糕,有一絲絲喺入面,唔須要多料,已經好滿足 =^ ^=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前只會食蘿蔔糕, 但今年乜糕都鍾意食, 蘿蔔、芋頭、馬蹄 & 年糕都愛, 好彩魚媽唔係整好多, 否則肥C, 唔跳鄭 多燕都唔得 XP

      刪除