2013年10月29日 星期二

簡易版叻沙

有次喺網上見到有人自制叻沙, 我好想學架,
不過一見到整湯底 ge 材料....... 都係咪搞,
整個簡易版算啦
 
材料勁簡單, 一眼見哂
加埋個用蝦殼熬 ge 湯底

 搞掂, 不過呢個現成湯包好辣
要搵過第二隻先得

36 則留言:

  1. 仲唔俾我吼到你 ,wakakaka
    食完熏碲食叻沙,加杯凍檸茶呀唔該。

    回覆刪除
  2. 寫埋烹調方法先得格

    DD

    回覆刪除
    回覆
    1. 烹調方法超簡單 XD
      煲滾d水/上湯, 加湯包, 滾一陣, 放埋 d 蝦、魚片同豆卜(因為我想d豆卜索哂d湯, 所以早d落 hehe), 跟住落埋椰汁煲滾, 跟住熄火落芽菜
      搞掂 ^_^

      刪除
  3. 回覆
    1. 食辣嘢要飲返杯凍嘢解辣, 奶茶到~~

      刪除
  4. 我嚟啦 ..... 典解用外賣兜裝嘅........ 你......夠食譜整番圍啦......

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome ar ^^
      嗰個係玻璃碗嚟架 ^_^
      我嗰 d 自己食就得, 仲未及阿十嗰 d 色香味俱全 XP

      刪除
  5. 回覆
    1. 原來你都係辣妹嚟嘅 XD

      刪除
    2. 勁like ar!
      搵次可以同埋哈碌貓一齊食辣

      刪除
    3. 辣, 我都鍾意架, 但唔可以太辣囉, 尤其係麻辣, 完全頂唔順 hehe

      刪除
  6. 呢個易整....一鑊熟.....啱我

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個湯包係 6 碗份量, 你.......應該食唔哂 o_O

      刪除
  7. E個牌子原來都有叻沙醬包嫁,岩我WO
    我又要試整!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試吓啦, 不過我覺得好辣, 你.......食得辣先好試 ^_^

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢隻湯包好辣, 你頂得字先好買嚟試 hehe

      刪除
  9. 辣嘢,真係唔多啱我 >,<:
    但個樣又幾好味咁喎 (☆_☆)^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔太食得辣架, 我食到 "雪雪" 聲兼出汗, 但又忍唔住要食多碗 XP

      刪除
  10. 魚仔, 依個望落真係想吃呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你搵吓有冇呢種湯包賣吖, 好易整架咋

      刪除
  11. Hi 路過見有叻沙好想整來食 , 好似好辣,我怕辣,可唔可以加多啲椰醬加少啲醬包啲汁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多 d 椰醬少 d 醬包我驚會變咗好淡, 若你怕辣, 可以試吓 "都市閒情" 曾經教過用咖哩醬整, 我估嗰個冇咁辣, 但我未試過 XP

      刪除
    2. 材料: 豬骨湯500毫升、米線250克、雞髀肉100克(切絲)、紅辣椒1隻(切圈)、紅咖喱醬50克、鮮蝦8隻(去殼)、豆腐卜8個、椰奶100毫升、韮菜8條(切段)、銀芽50克
      做法: 1. 米線依照包裝指示煮熟,沖冷水後隔乾備用。
      2. 燒2湯匙油爆炒雞絲,加紅辣椒及咖喱醬兜炒2至3分鐘;注入豬骨湯用中火煮滾。
      3. 加鮮蝦及豆卜煮滾,再加椰奶、韮菜、銀芽及熟米線煮5分鐘;適量調味便可上碗。
      食譜設計: Annie

      刪除
  12. 新一年要健健康康多姿多彩啊!!!

    回覆刪除
  13. 我e+先见到呢篇卜…当时我唔知去咗边 -_-#
    卖相好得!

    回覆刪除