2014年3月20日 星期四

豚肉生薑燒

不經不覺, 呢度已荒廢兩個月, 係時候入嚟除吓草, 打掃吓,
喺暗角位可能仲會發現菇菇 tim

早排整咗個冇味淋版豚肉生薑燒


個名好似好好聽咁, 其實簡單d, 即係洋蔥炒豬肉+薑汁吧了

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢篇 blog 簡單過你碟餸囉我覺得

      刪除
    2. 乜得你貢快手架 hahahaha
      我都係志在呃吓你哋入嚟, 等呢度不至於變鬼屋咋 XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 我對你D 公仔有興趣多D,典樣整?

      刪除
    2. http://photo.xuite.net/c601105.ms33
      http://www.hkicons.com/
      你喺你想要個公仔度 right click, 揀 copy, 只係 copy & paste 架咋

      刪除
    3. 邊個先岩?
      在新分頁中開啟連結
      在新視窗中開啟連結
      在無痕視窗中開啟連結
      另存連結為
      復制連結網址
      另存影像為
      復制影像網址
      復制影像
      在新分頁中開啟影像
      透過google搜尋這張圖片

      刪除
    4. 我有一項 "複製" 架喎
      喺 whatsapp 同你講吖

      刪除
  3. 回覆
    1. 兩个月……一张相,连票点符号 = 8O粒字…真係好漫长的等待

      刪除
    2. O_O 竟然有 80 粒字咁多呀
      呢排好懶呀, 加上天氣凍, 乜都唔想整 XP

      刪除
    3. 大舊媽話有咪有囉 hahhaha~~

      刪除
  4. 我o黎搵妳啲“菇菇”,哈哈

    回覆刪除
  5. 連點整都唔講, 豚肉面淋啲懶到出汁就mm好啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 『懶到出汁』由妹哥cafe免費無限量供應 ;p

      刪除
    2. wakakakka~~~
      哥哥manager ~ 我要 10L 懶到出汁, 唔水送貨, 我自己嚟攞 ^^

      刪除
  6. 我跟你講咁做, 响追蹤果度禁lu媽個頭都入唔到佢屋企, 流動版有啲麻煩@-@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇用流動版架, 所以.......我都唔知點 set Orz

      刪除
  7. 回覆
    1. 見倒你啲公仔但係又出唔倒號?

      刪除
    2. 因為我未整完囉 XP
      等忙完再整埋其餘嗰 d

      刪除
    3. 你啲公仔放响底咁有型嘅, 放底方便啲, 囉lu同我跟教學都係响文章尾出,
      html你放响邊個位呀, 影張相鴨我參考下, 唔雞哂魚魚 :D

      刪除
    4. 唔豬點解, 我入唔到範本做編輯, 要問吓GOOGLE支援先得 T.T

      刪除