2013年10月24日 星期四

自家製燻蹄

燻蹄~~ 我喺街都少食, 更加冇諗過去整, 但喺網上面見人話好易,
等我又試吓先
 
我用 ge 係急凍鹹豬手, 買咗返嚟解凍,
跟住就嚟個冰火二重奏
 
煲一煲水, 加薑、蔥 & 紹酒, 放埋隻豬手落去烚,

烚到豬手熟咗, 熄火, 夾起豬手後即刻放落有冰 ge 水度,
浸佢一陣, 直至整舊豬手凍哂,
攞返隻豬手出嚟抺乾, 然後拆佢骨
跟住將隻豬手用保鮮紙卷埋, 我卷咗好耐先搞得掂
卷好 ge 豬手放入雪櫃, 雪佢幾粒鐘
食時攞出嚟切片
 
個汁我係學大少奶嘅 :-
青檸汁 + 魚露 + 砂糖 + 蒜蓉
 
 其實個汁先係主角

28 則留言:

  1. 似模似樣啊....比10個叻你....!!!!!

    回覆刪除
  2. 我咩Q都無落,就咁烚熟,跟手起哂啲皮吖肥膏吖就食.......汁料更唔整,唔興點酸汁XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇食皮, 跟住就比人話食燻蹄唔食皮不如唔好食 wakakkakka........

      刪除
  3. 我估個汁幾好 but 會口臭 ^^


    DD

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, d 豬肉又滑, 卷卷吓飛哂出嚟 hahahaha~~~

      刪除
  5. 開檔啦喂 ^^
    呀妹

    回覆刪除
  6. 聽落簡單....唔知係咪咁易

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係卷嗰吓比較難, 其他真係好易 ^_^

      刪除
  7. 请问点折骨?
    点解唔影张捲好咗嘅猪手啫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間過程冇相呀 XP
      其實拆骨好易架咋, 隻豬手烚完都已經離骨, 只要打直界一刀, 要界到深可見骨架喎, 再慢慢將佢骨肉分離就得 ^_^

      刪除
  8. 你整果d燻蹄好似幾好味喎...........亞魚真係入得廚房出得廳堂呀 ^^

    回覆刪除