2013年9月21日 星期六

中秋睇花燈 ^_^

好多年都冇去睇花燈 lu,中秋嗰晚特登早 d 食飯,
諗住去屯門公園行個圈
 
去到真係嚇咗一跳,d 人簡直係塞爆
想行埋 d 影相都要過五關、斬六將咁
 

 





 
兜咗一個圈,真係頂唔順啦,人又多, 天氣又熱,
都係返歸睇電視好過

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我從來未去過睇花燈

      刪除
    2. 點解你會變咗匿名架 kakkakaka~~

      未去過就去吓啦, 同彈爸去, 兩小無猜吓吖嘛 XD

      刪除
    3. 我都係從來未去過睇花燈

      刪除
  2. 人多就預咗....但夜晚嚟架喎....天氣都熱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好熱呀, 我行完一個圈成身濕哂 X.X

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係喺 FB 見到有人POST 咗出嚟, 覺得幾靚先去行個圈 :)

      刪除
  4. 我都好多年無睇,以前做女時住土瓜灣,年年都去高山公園迫,依家米攪。
    你D公仔無個睇到,卡B果d 又反而睇到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都會好早去, 唔會同人迫架, 不過今年 seafood 痕, 諗住去睇睇, 但都冇諗過會咁迫爆 =.="""

      你用手機睇??? 我問過阿囉, 佢都睇到喎!!

      刪除
    2. bill 媽 )))))))))))))))) 我手機都睇到公仔喎)))))))))))))))

      刪除
  5. d 花燈好靚呀~我最鐘意兔仔花燈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見人post咗出嚟, 覺得幾靚先去行吓 :)

      刪除
  6. 都唔記得幾時又唔知點解去睇 >,<||
    好似喺尖沙咀睇... 都幾靚gar ^^
    E+唔好預我la,人太多,煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係今年先正日去, 以前我會早 d 去, 避開哂 d 人群, 不過今年見過鬼都怕黑, 以後都係咪搞 XP

      刪除