2019年9月9日 星期一

東京遊 2019 (Day 4 to Day 7)

Day 4 ~

今日大風大雨,連擔遮都有困難,好彩池袋都有 d 商場可以消磨時間,行街前當然要填飽個肚先

好幾小時都係喺一 d 精品店、卡通主題店之間遊走,到最後先陪兩老去逛超市 hehe,晚餐又盲中中入咗間拉麵舖
之後先知呢間原來係人氣拉麵店,但我想講 d 湯咸到我完全飲唔落 @@

Day 5 ~
今日跟小蛙子去淺草

熱爆的一天,兜咗個圈,食埋個人氣菠蘿包就走人
其實我都唔明點解咁人氣

跟住轉去晴空塔,又係精品店+超市
前日食咗香印,今日食晴王,喺旅遊區 ge 超市買,都預咗比出面貴,但勝在方便

食埋個拉麵先返酒店

Day 6 ~

最後一天,去東京駅一番街睇吓仲有咩可以買,首先都係要填飽個肚,今日揀咗間食沖繩料理

個商場超級多人,兜咗個圈,頂唔順,決定返池袋最後衝刺-去扭蛋 & 夾公仔 XP,玩完先去食晚餐,今晚食溫野菜

Day 7 ~ 

11點 check out 後就直接去機場啦,喺機場食埋東京最後一餐

開心 ge 時間真係過得特別快

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 輪到妳跟青蛙仔去旅行 XD
      我去日本鍾意行佢地ge古舊街道同埋鐵路行 =D

      刪除
    2. 今次去東京, 本來諗住去行吓 d 古老大街架, 但預期永遠敵不過現實情況, 去前 mark 低想去ge地方全部冇去到 haha

      刪除
  2. 見妳去日本,我都好想去,想去淺草寺行吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 下之你返嚟HK, 可以順道去日本行吓, 我見好多人喺淺草寺求籤, 唔知係咪好靈 hehe

      刪除
    2. 其實我上次跟團去過淺草寺,但逗留時間好短,見淺草寺前啲檔口好多嘢睇,都無時間睇,搵次返香港時,會再去日本

      刪除
    3. 我去時人又多又熱, 要去真係要揀啱時間先得

      刪除
  3. 你算好好彩喇, 出境入境都順利無受影響
    日本我都鍾意去, 佢D食物 & 生果都好正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話, 雖則去時要喺門口排隊入機場, 但總算冇乜影響
      生果正ge, 同喺 HK 買 ge 日本生果點都有少少分別

      刪除