2019年9月9日 星期一

東京遊 2019 (Day 1 to Day 3)

今年去東京,因為機場實施人流管制,安全起見,提早咗3個鐘去到機場 =_=

有人推介住池袋大都會,喺酒店 check in 咗,休息一陣就去附近商場食晚餐,本來想去食 🍣,點知排長龍,帶住老人家同小朋友,都係選擇食第二樣嘢

炸嘢始終唔係我杯茶,雖然好味,但食兩件已經覺得好膩,如果我都可以食兒童餐就好 hehe

Day 2 ~

今日去明治神宮,入宮前先食個 lunch


行完神宮,又要去朝聖-韓國係佢,嚟到日本都係佢 XD

喺 Cafe 坐咗陣,放低埋 d 銀両之後又去第二度行吓

晚餐入咗間不知名 ge 迴轉🍣店

行去搭車途中經過呢間晏晝排哂長龍 ge 章魚燒店,見冇人排隊,點都要買份嚟試試


Day 3 ~

喺酒店食個簡單早餐後就出發去上野動物園

當日有成卅幾度,佢哋所處之地完全冇空氣調節系統,仲著住咁厚 ge 皮草,見到都戥佢哋辛苦

幾年前喺網上見到呢隻鯨頭鸛,今日終於見到真身

去完動物園,我哋又兵分兩路,一 d 去行百貨公司,一 d 去行玩具店,行完再 join 埋一齊食飯,今晚食牛角,因為得牛角唔使等位 wakakkaka

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 「鯨頭鸛」我喺睇(電視)日本的動物片度睇到,好可愛,總係覺得佢個咀好重 XDD

      刪除
    2. 你真係好快手 haha
      隻鯨頭鸛真係好過癮, 唔知佢係咪瞓緊覺, 我企喺度幾分鐘佢都冇郁過, 隔離有個小朋友仲問係咪公仔嚟 XD

      刪除