2012年2月11日 星期六

咖。喱。


上次食完重慶, 今次試屯門, 邊間正宗 d 我就唔知喇, 但我個人就比較鐘意呢間, 因為香料味唔太重

7:00pm 去到, 唔使等位

拉茶 & Mango Lassi, 本來想叫 Lime Soda, 點知佢話冇青檸, 咁就唯有叫返 Lassi 啦, 吖~ 又幾好飲喎, 最主要冇 d 粉粉 ge 口感

 

 
香蔥煎餅 (底) & 南印度薄餅 (面), 因為張枱唔夠位, 所以將 d 薄餅搗埋一齊; 南印度薄餅好味, 我哋仲 encore 咗幾次 tim

五香串燒雞 & 咖喱魚, d 魚肉勁香草味, 唔太 like


 


呢個唔知咩雞, 係印藉店員推介, 果然冇介紹錯, 好好味

呢個又係唔知咩羊, 有 d 羶, 不過我接受到

唉~~ 呢排大食咗又肥咗, 都唔知點減

1 則留言:

  1. 聽你介紹 ~ 比重慶 7E 好味 ! ? ............ 咁我都 call auntie 入去試試先, 我會叫 mango lassi, 南印度薄餅, 其他就睇吓個 waiter 有咩好介紹先 ^ ^
    [版主回覆02/14/2012 09:06:19]每個人口味唔同, 我只可以話我鐘意食呢間多 d 囉~~
    若你想個 waiter 介紹, 你就要話埋比佢聽你想食辣定唔辣, 佢介紹比我嗰個係唔辣架

    回覆刪除