2015年7月8日 星期三

台北2015 - Day 3 & 4

第三天 - 淡水 + 士林夜市

平日中午嘅淡水好少人

行咗一陣,又要搵地方坐吓兼醫肚

跟網上介紹去搵食,好彩有GPS,否則都唔知要搵幾耐
黑殿飯店 (右岸店)


聽講呢間豬排出名好味,但嗰日我覺得最正係杯翡翠檸檬茶,夠哂消暑解渴

食完嘢,行返去捷運站附近搭巴士去情人橋

沿住海邊攞住杯凍飲慢慢散步,陣陣海風,好舒服

我本來都影咗 d 相,但錯手 delete 咗 T.T

未夠 6 點,已經好多人 set 哂腳架等影日落相,但我冇耐性等,都係搭車走人,轉戰士林夜市

估唔到士林夜市連平日都擠得水洩不通

行咗個圈,買咗 d 嘢食返酒店慢慢嘆

line_right.gif

第四天

11點多執好行李,寄存於酒店,跟住喺西門町食個 lunch

便所 ~ 估唔到人氣依然旺盛,遲少少嚟都有排等位


呢間係嚟緊幾日住嘅旅館 - 玫瑰精品會館(敦南店)(http://www.rosehotel.com.tw/tw/hotel_about.php?hid=1)

休息一陣,又去食嘢啦

臨時決定食馬辣,因為冇訂位,所以只有個半鐘時間

呢間食得好趕,店員又好趕咁,就算未夠鐘,只要見你食緊甜品就會問你 d 嘢要唔要,唔要就執枱,有訂位的都只可以食兩個鐘,呢間太人氣喇,俾我揀,我會揀返千葉,起碼店員都 nice d


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我其实係要放呢只公仔::_2261

      刪除
    2. 大舊媽唔係同家姐去咗旅行咩.......咁得閒係度1 ge::kk3145

      刪除
    3. 就係去旅行唔洗咁早瞓::uu7051

      刪除
    4. 我去旅行,日日都點幾兩點先瞓 :D

      刪除
  2. 你住ge 第2間旅館有個花園仔, 感覺唔錯, 而且 toilet 唔似第1間係磨沙玻璃.....我like 呢間
    記得早幾年同你同田田去淡水, 當時4月都覺得熱, 要坐低飲杯凍嘢解暑, 你e + 一定更熱::kk3193

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗手間門都係磨沙玻璃嚟架
      最熱嗰日有成 37°C,都有 d 難頂 XP

      刪除
  3. 便所KL都有一间,不过我唔知執咗未::kk3050
    食咁多,有冇肥到呀::kk3145

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話我肥咗 T.T. T.T
      我冇上過磅,不過我都覺得……肥咗 d d 囉 XP

      刪除
  4. 乜解究,第四日... 有米田共吔ga ::oo2014

    回覆刪除
  5. 魚爸魚媽都接受到便所?bill 婆婆一定唔得::kk3100

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋又 OK 喎, 我哋仲一路玩, 又話要請人食 C , 佢哋都冇鬧 ::_1553

      刪除
  6. Mark低佢,十月去台灣可以參考一下,thx。

    回覆刪除
  7. 最熱嗰日有成 37°C ::ww6092
    同爸爸媽媽去, 好warm呀 ~
    我都有十幾年無去台灣啦, 食嘢真係一流,
    秋涼去夜市食食食, 爽到痺, 夏天........我會溶架........

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要涼涼哋先好去, 我哋都熱到溶咗, 見有冷氣地方就衝入去過冷河;))

      刪除
  8. 港銀對台錢幾多呀::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺台灣 ATM 撳錢, 計埋手續費大約 HK$1 = NT$3.94

      刪除